maandag 23 juli 2012

Inge is er klaar voor

Kort interview met Inge Veldhuis, net afgestudeerd als leefstijlcoach:
 “Ik heb ongelooflijk veel aan de opleiding gehad. Ik heb er zó veel geleerd, me een mening kunnen vormen van hoe ik het zelf wil gaan aanpakken. Het was wel veel, naast een baan en een gezin. Je zat in een sneltrein. Ik was opgeleid tot directiesecretaresse en had daarnaast jaren fitness gegeven. Maar de medische ondergrond moest ik mezelf nog helemaal eigen maken. En vervolgens direct toepassen. Want bij deze opleiding leer je onmiddellijk de theorie toe te passen in de praktijk. Het ging dus razendsnel. Maar ik ben heel blij dat ik het heb gedaan. Ik ga nu mijn eigen leefstijlcoachpraktijk starten. Aan huis, in samenwerking met de fitnessschool waar ik werk. Ik ben er klaar voor.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten